Wednesday, March 9, 2011

my life so simple

jam menunjukkan pukul 5.00 ptg..sudah masuk waktu untuk balik kerja...perasaan time ni semestinya berbunga-bunga...actually, aku adalah seorang yang suka bekerja...tp sejak peristiwa petang semalam,aku jadi sedikit seram so aku pilih untuk balik awal...padahal aku kena buat report untuk meeting next week..
aku terus menuju ke kereta kecil ku itu untuk pulang kerumah..semasa dalam kereta aku terfikir.mau kemana yea?huhuhuhu..tiba aku teringat dekat kedai yg jual produk rambut..aku terus memandu kearah situ...bila sampai dikedai itu..ada sorang adik sales girl nie..dia byk membantu aku dlm memilih produk yang sesuai..huhuhu..thanks adik sales girl..selepas membayar semua..aku menujuk ke kereta untuk pulang ke rumah..bila sampai dirumah,aku akan buka fb n tv..dua2 aku rembat sekali..hihihi..tilik info program..jumpa my favourite drama...spa Qistina..layan lah cite tu..lepas itu, layan cerita begitukah cinta!..
minggu baru sahaja bermula..tetapi jantung ku asyik berdebar-debar sahaja..apakah yang bakal berlaku atau sekadar dengupan jantung sahaja..aku pun tidak tahu.Yang hanya mengetahui adalah Allah SWT yang maha mengetahui..walau apa pun yang bakal berlaku, aku berharap semua perkara yang baik-baik sahaja.
minggu ke 3 dalam bulan mac.demam buat kali ke dua pada bulan mac 2011..suhu 39'c..sakit tekak

No comments:

Post a Comment