Sunday, August 14, 2011

RAMADHAN 1432 H (2011)


Ramadhan datang lagi..hihihi....hari ini dah hari yg ke 14 umat islam berpuasa..Mood raya..hihihi..rupanya2 aku dah 3 tahun berpuasa di opis ini...bila lah aku nak tukar opis lain pulak nie...hihihi...bulan puasa ni..aku telah berjaya membuat rendang ayam...for me..sgt sedap..bg orang lain..aku xtao lah...mcm mane baju raya korang?mesti meriah kan?..aku raya ni sambut ala kadar jer..jimat ckit tahun nie..baju raya pun 2 pasang je..sebenarnya xde sgt mood raya tu...mood biasa3 jer...setakat ni aku baru dpt sekeping kad kawin dr kwn opis sebelah...mesti byk kenduri time raya ni kan?..huhuhu..aku x byk sgt dapat kad because all my friend semua dh ramai yg dah kawin..hihihi..aku je yg single minggle lg..korang tau x umur aku berapa?next year my age will be 3 series..huhuhu..alhamdulillah ya ALLAH kerana beri aku kesempatan untuk menikmati keindahan alam ini dan segala limpah rahmat mu ya ALLAH..tahun ni kita merayakan dua perayaan..iaitu hari raya aidilfitri & hari kebangsaan...today berbuka puasa dengan pizza hut..sedap!...rm38 utk 3 regular....murah3..hihihihi...alhamdulillah..
Now 2 hari lg kita akan meninggalkan ramdhan...sedih pun ada...

ops...besok dah raya?...huhuhu..cepatnye masa berlalu..Ramadhan akan meninggalkan kita semua..Syawal pula menjelma..semoga kita bertemu lagi dengan ramadhan tahun depan..baju raya aku x pegi amik lg nie..dah siap ke belum nie???..klu x siap..pakai baju last year lah..hihihi...harap3 siap lah...

No comments:

Post a Comment